بیل مکانیکی کوچک تراکتوری یا مینی بیل مکانیکی (mini excavator) یک وسیله زنجیر دار (چرخ زنجیری) و یا چرخ دار (چرخ لاستیکی) می باشد و عموما شامل سطحی استاندارد و با بوم چرخشی مستقل است. این نوع حفرکننده ها، هیدرولیکی می باشند و به وسیله­ سوخت دیزل فعالیت می کنند. قدرت موتور مینی بیل ها از 8 تا 50 اسب بخار می باشد. قیمت بیل مکانیکی کوچک تراکتوری با توجه به اینکه این محصول در داخل ایران ساخته می شود، می توان گفت با توجه به کیفیت این ابزار مهم، مناسب و قابل قبول است. قیمت بیل مکانیکی کوچک تراکتوری

به روزترین قیمت بیل مکانیکی تراکتور لودر

به روزترین قیمت بیل مکانیکی تراکتور لودر بیل مکانیکی لودری را می توانید با قیمت روز خریداری کنید. قیمت انواع بیل مکانیکی بر اساس نوع و کاربرد آن تعیین می شود. در ماه های اخیر قیمت بیل مکانیکی تراکتورلودر با افزایش چشمگیری روبه رو شده است. بیل مکانیکی از جمله تجهیزاتی است که بر روی ماشین های سنگین راهسازی و عمرانی نصب شده و کاربردهای فراوانی دارد. خرید و استفاده از بیل های مکانیکی سابقه طولانی دارد. پرفروشترین انواع این محصول، از نوع دیزلی است. برای خرید بیل مکانیکی ارزان قیمت، به انواع مراکز مختلف فروش و عرضه محصول می توان مراجعه و محصول را با بهترین کیفیت خریداری نمود. می توان از طریق مراکز زیر انواع مختلف بیل مکانیکی را با قیمت ارزان، خریداری نمود و به روز ترین قیمت بیل مکانیکی تراکتور لودر را از طریق انواع بازارهای بزرگ خرید و فروش محصول از طریق انواع سایت ها و مراکز فروش اینترنتی و بصورت آنلاین مشاهده کرد. همچنین با مراجعه حضوری به انواع نمایندگی بیل مکانیکی می توان اقدام به خرید نمود.

قیمت بیل مکانیکی تراکتوری اطلس به صورت عمده

قیمت بیل مکانیکی تراکتوری اطلس به صورت عمده بیل مکانیکی اطلس از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد. این ماشین ارتقاء یافتهٔ بیل‌های بخار است. از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور)، مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر ادوات اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌های سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود. به دلیل حجم کم باکت و هزینه‌های بالای نگهداری، برای خاک‌های نرم و با حجم زیاد، لودر وسیله اقتصادی‌تر است، اما برای استفاده در ساخت و سازهای شهری مناسب نیست. (به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمان‌های اطراف) که این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی می‌شود. قاعدتا قیمت بیل مکانیکی تراکتوری اطلس به صورت عمده باید کمتر باشد. می توان برای صرفه جویی بیشتر از انواع دست دوم این محصول هم برای خرید انتخاب شود.

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    پدربزرگم واسه مزرعه اش از این بیل کوچک تراکتوری خریده میگه خیلی محکم اند و قیمتهاش نسیت به سایتهای دیگه ارزونتره.

  2. بیل مکانیکی کوچک یا مینی بیل مکانیکی قیمت آن بیل بر اساس نوع و کاربردش تعیین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید