در این مبحث سعی داریم بیل مکانیکی جلو تراکتوری را معرفی کنیم و باتوجه‌به نیاز افراد به این ابزار در امور مربوط به زراعت ، کشاورزی و همچنین دامپروری قیمت بیل مکانیکی جلو تراکتوری در ایران و کارایی این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا در صورت نیاز افراد بتوانند با اطلاعات کامل از این محصول آن را خریداری و استفاده کنند. قیمت بیل مکانیکی جلو تراکتوری در ایران

لیست قیمت بیل جلو تراکتور ۲۸۵ در بازار

لیست قیمت بیل جلو تراکتور ۲۸۵ در بازار نمونه‌های مختلفی از بیل جلو تراکتور ۲۸۵ با برندهای گوناگون در بازار موجود است ولی محصولی که دارای استاندارد مناسب و کیفیت بالا باشد ویژگی‌های زیر را داراست : • جنس بدنه فولادی و مقاوم • مستحکم در مقابل سایش و زنگ‌زدگی به دلیل رنگ‌آمیزی باکیفیت • رعایت اصول استاندارد در تولید بیل جلو تراکتور 285 در بالاترین حد بیل جلو تراکتور 285 به‌صورت 3 یا 4 جک تولید و روانه بازار می‌شود و دارای قطعاتی نظیر پمپ، پیستون، شاسی، شیر و…. است. از بیل جلو تراکتور 285 در امور زراعی و کشاورزی، گودبرداری و خاک‌برداری و سایر موارد ازاین‌دست استفاده می‌شود. قیمت بیل جلو تراکتور ۲۸۵ در بازار باتوجه‌به نوع آن که می‌تواند تک دیفرانسیل یا جفت دیفرانسیل باشد متغیر است.اما قیمت نوع 285 با نوع 475 آن از لحاظ قیمت تفاوت چندانی ندارد و در صورت خرید به صورت عمده می توانید از تخفیفاتی نیز برخوردار شوید.

قیمت عمده بیل جلو تراکتور 475 در تهران

قیمت عمده بیل جلو تراکتور 475 در تهران همانطور که می دانید یک تراکنور به تنهایی کارایی ندارد و در صورتی که ادواتی به آن اضافه شود کارایی تراکتور مشخص می شود.بیل مکانیکی جلو تراکتوری یکی از انواع این ادوات است و در انواع مختلف توسط شرکت های مختلف تولید می شود. بیل جلو تراکتور ۲۸۵ و بیل جلو تراکتور 475 از انواع مختلف این دست از ماشین آلات هستند که برای مصارف کشاورزی راه‌سازی و زراعت کاربرد دارند. در ادامه به معرفی بیل جلو تراکتور 285 و بیل جلو تراکتور 475 می‌پردازیم. بیل جلو تراکتور 475 از ابزارآلات پیشرفته در زمینه کشاورزی محسوب می‌شود و کارایی فراوانی در این زمینه دارد. ظرفیت این محصول که دارای 4 جک است حدود 1450 کیلوگرم است. استفاده از ورق‌های آلیاژی باکیفیت بالا که سبب دوام محصول شده و همچنین فیتینگ کامل این محصول که احتمال لق زن آن را به صفر می‌رساند. سرعت و راندمان بالای این محصول سبب شده تا مورد استقبال متقاضیان خرید واقع شود. همچنین موتور قوی بیل تراکتور 475 و کارایی آن در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و راه‌سازی سبب شده تا رده ماشین‌آلات خوب و مدرن قرار گیرد قیمت بیل جلو تراکتور 475 با قیمت بیل جلو تراکتور ۲۸۵ تفاوت چندانی ندارد اما در صورت خرید عمده به‌ازای تعداد 5 به بالا از این محصول توسط شرکت حدود 5درصد تخفیف به مشتریان داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید