ادوات کشاورزی نمونه های مختلفی دارند که هر کدام در زمینه کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از این ادوات بیل زن پشت تراکتوری می باشد که با کمک آن می توان خاک های سطحی اراضی را زیر و رو کرد. امروزه فروش مستقیم بیل زن پشت تراکتوری در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شده است، فروش با روش مستقیم کمک می کند تا دستگاه با کیفیت و درجه یک با قیمت مقرون و به صرفه در اختیار مشتریان قرار بگیرد و نیاز آنها را تامین کند. فروش مستقیم بیل زن پشت تراکتوری

بیل زن تراکتوری درجه یک چه ویژگی هایی دارد

بیل زن تراکتوری درجه یک چه ویژگی هایی دارد بیل زن تراکتوری درجه یک دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی می باشد که با کمک آنها در بازار ها معرفی می شود، از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این وسیله کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تیغه آنها فولادی می باشد.
  • تیغه آن زنگ نمی زند و در برابر سرما و گرما و رطوبت و همچنین ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد.
  • به راحتی بر روی تراکتور نصب می شود.
  • به خوبی خاک را زیر و رو می کند تا برای کشت مهیا گردد.
  • کیفیت بالایی دارد.
این بیل ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که می توان با کمک آنها خاک موجود در زمین های کشاورزی را زیر و رو کرد و حتی سنگ های درست را هم زیر نمود تا بتوان به خوبی در زمین کشت و کار انجام داد.

قیمت خرید بیل زن پشت تراکتوری

قیمت خرید بیل زن پشت تراکتوری همان گونه که گفتیم ادوات کشاورزی نمونه های مختلفی دارند و از آنها می توان به دستگاه جلو تراکتور مشهد و بکهو تراکتور گلدونی اشاره کرد که کارایی فوق العاده ای دارند. قیمت خرید آنها بر اساس کیفیت و کارایی و سایزی که دارند مشخص می شود، البته زمان محاسبه قیمت ها تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هم نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند زیرا بیشترین تاثیر را بر روی قیمت بیل زن پشت تراکتوری می گذارند و آنها را به صورت روزانه بالا می برند. برای اطلاع از قیمت خرید این دستگاه می توان به سایت ما مراجعه کرد زیرا تولیدی در آن لیستی را قرار داده که آنلاین می باشد و همیشه قیمت های جدید را به نمایش می گذارد. بدانید که شما عزیزان می توانید با خرید مستقیم و آنلاین این محصول از تولیدی و سایت ما همچنین به راحتی قیمت خرید خود را کاهش بدهید و در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی نمایید. مناسب بودن قیمت خرید می تواند توان خرید مشتریان را برای تهیه تعداد بالا هم آسان تر نماید، البته امروزه مشتریان هم به خرید های عمده روی آورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید