از تریلی تراکتور های  چهار چرخ معمولا برای حمل یونجه و علوفه دام به کار گرفته می شود زیرا دیواره تریلی نسبت به دیگر تریلی ها دارای ارتفاع بیشتری است به همین دلیل توسط تراکتور های سنگین ونیمه سنگین جابه جا می شوند. استفاده از این تریلی به دلیل سرعت بخشیدن در کار نقش به سزایی در افزایش محصول و سوددهی زمین های کشاورزی دارد.امروزه محصولات و ادوات کشاورزی بسیاری در ایران تولید می شوند و حتی صادر می شوند، از جمله تریلی تراکتور جفت چرخ که به راستی محصولی منحصر به فرد و متفاوت است. شرکت معتبر تریلی تراکتور جفت چرخ محصولی را تولیدکرده است که سخت ترین شرایط و استانداردهای لازم را سپری نموده است.در این محصول از بهترین آلیاژ در خط تولید  تریلی دو چرخ استفاده شده است و بارها از مرحله آزمون و خطا سربلند بیرون آمده است.این محصول حاصل دسترنج  کارگران  ومهندسین ایرانی است.

شرکت معتبر تریلی تراکتور جفت چرخ

مشخصات کامل تریلی تراکتور جفت چرخ

مشخصات کامل تریلی تراکتور جفت چرخ تراکتورها ماشین های صنعتی و قدرتمندی هستند که با داشتن ظاهری گوناگون باعث تعریف کارایی های مختلف می شود.می توانند با نصب تجهیزاتی مانند تریلی به عقب آنها نقل و انتقال انواع خاک،سنگ،علوفه، مصالح وهر نوع بار دیگری مثل کود و… را انجام دهند . وجود داشتن  چرخ در زیر این تریلی ها امکان حرکت آنها به وسیله تراکتور به مناطق پرشیب را به راحتی فراهم می کند. این تریلی در انواع مختلف  و سایزبندی کوچک و بزرگ و با دو یا چهار چرخ در بازار موجود است. یکی از پر کاربردترین تریلی تراکتور های جفت چرخ، تراکتور های دو چرخ می باشند که نسبتا دارای ظرفیت حمل بار بالا و در حدود سه ونیم تن را دارا هستند.انواع تریلی تراکتور شامل توپی نیسانی،توپی جیپی،دو چرخ ، جک دار،چهار چرخ، گلدونی ،کشاورزی و… هستند که هر کدام به نسبت مشخصات فنی ،کارآیی خاص خود را دارند.برخی از این تریلی ها بعد از نصب توسط بازوی هیدرولیکی بدون نیاز به نیروی انسانی برای جابه جایی بار فعالیت می کنند.از ویژگی های این تریلی تراکتور ها میتوان به قیمت کم،نگهداری آسان ،جثه کوچک، وزن کم و کاربرد راحت و ساده اشاره کرد.

قیمت ‌روز‌ تریلی تراکتور جفت چرخ

قیمت ‌روز‌ تریلی تراکتور جفت چرخ از تریلی دو چرخ چه انتظاری دارید آیا غیر از این است که در شرایط سخت کاری دچار ایراد نشود؟در ساخت این محصول تولید با کیفیت  و کیفیت هر چه تمام تر برای ما مهم بوده و نهایت تلاشمان را کرده ایم که بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهیم. کلیه تریلی های تولیدی تایید نهایی استاندارد از مرکز مکانیزاسیون ایران را دارا می باشند و قابل فروش از طریق سامانه و به صورت غیرحضوری برای سهولت در خریدشما مشتریان عزیز می باشد.برای کسب اطلاعات قیمت تریلی تراکتور فقط کافی است با فروشندگان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید