استفاده از بیل در انواع تراکتور امری بسیار مرسوم است و به این وسیله تراکتور به یک بیل نسبتا بزرگ مجهز می شود که می توان از ان برای تسطیح و یا جابجایی انواع مصالح و ماسه استفاده نمود. این بیل به تعداد مشخصی جک می تواند مجهز شود و به این ترتیب کارایی و قدرت آن به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و امکان مانور با آن بیشتر می شود. بزرگترین بیل چهار جک تراکتور توسط فروشنده آن با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و خریداران این محصول می توانند آن را به صورت تکی یا عمده سفارش دهند.

بزرگترین بیل چهار جک تراکتور فروشی

مشخصات عمده بیل چهار جک تراکتور

مشخصات عمده بیل چهار جک تراکتور همه ما بیل های متصل به قسمت جلو تراکتور را دیده ایم. این بیل ها از میزان کارایی زیادی برخوردارند زیرا تراکتور وسیله ای با قدرت مانور بسیار زیاد است و وصل بودن این بیل به آن کارایی آن را چند برابر می کند. تعداد جک های متصل به این بیل نقش بسیار زیادی در قدرت انجام کار آن دارد. یکی از قوی ترین و بزرگ ترین این بیل ها نوع چهار جک آن می باشد که می تواند علاوه بر امور مختلف کشاورزی مانند جابجایی ماسه و غلات در راه سازی نیز کاربرد داشته باشد. از مشخصات این بیل می توان به عرض باکت آن اشاره کرد که 150 سانتی متر می باشد همچنین حداکثر ارتفاع این بیل به 253 سانتی متر می رسد که نسبت به بیل سه جک کمی بزرگ تر است. حداکثر ارتفاع تخلیه در این نوع بیل 280 سانتی متر است و وزن کل این وسیله به 800 کیلوگرم می رسد.یکی از امتیازات این بیل بالا بودن حجم باکت آن می باشد که باعث می شود بتوان حجم های زیادی از شن و ماسه یا غلات را با آن جابجا کرد. حجم این باکت به 440 لیتر می رسد که در میان انواع بیل های تراکتوری رقم قابل توجهی است.

آخرین قیمت بیل چهار جک تراکتور مشهد

آخرین قیمت بیل چهار جک تراکتور مشهد

بیل چهار جک تراکتور مشهد یکی از بهترین این محصولات در بازار قطعات ماشین آلات سنگین به ویژه تراکتور می باشد که از فولاد ضد زنگ با استحکام فوق العاده بالا ساخته شده است و بهترین و قدرتمندترین جک ها روی آن تعبیه شده است تا با اتصال به تراکتور بتواند بیشترین نیرو را برای جابجایی مواد یا خاکبرداری داشته باشد.

آخرین قیمت بیل تراکتور مشهد چهار جک را می توانید در تماس با فروشنده آن بپرسید و اطلاعات مورد نیاز بیشتری را در مورد این بیل به طور مستقیم از او جویا شوید تا در زمان کوتاهی بعد از نهایی شدن سفارش به دست شما برسد. ارسال این محموله با استفاده از وسیله نقلیه مخصوص صورت می گیرد و خریدار با تضمین سالم بودن این بیل آن را تحویل می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید