بیل ها انواع و اقسام مختلف دارند که هرکدام کاربرد ها و قابلیت های خاص خود را دارند برای خرید بیل تراکتور رومانی می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام به خرید کرد و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل گرفت و مورد استفاده قرار داد استان تهران یکی بهترین مراکز تولید بیل تراکتور رومانی در کشور می باشد. مرجع خرید بیل تراکتور رومانی در بازار

بررسی اجمالی بیل تراکتور زنجیری

بررسی اجمالی بیل تراکتور زنجیری یکی از انواع بیل های تولید شده بیل تراکتور زنجیری است که بیشترین خریدار را دارد این بیل یکی بزرگ ترین و با کیفیت ترین نوع بیل های تولید شده می باشد که در برابر انواع ضربات مقاوم می باشد و همچنین وزن آن نیز زیاد می باشد و برای تولید آن بیشتر از آهن استفاده می شود . بیل تراکتور زنجیری بیش تر در ساختمان سازی برای کندن پی ساختمان ، کندن لوله های آب و گاز و همچنین در راه سازی برای صاف کردن جاده ها استفاده می شود بیشتر ساختمان ساز ها اقدام به خرید این نوع بیل زنجیری می کنند چرا که قابلیت های زیادی دارد . از بیل زنجیری بیشتر برای حفاری و کندن زمین استفاده می شود این بیل قابلیت چرخش ۳۶۰ را به دور خود دارد و تمام قطعات آن تولید داخلی می باشد و بسیار وسیله مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی است .

نرخ بیل تراکتور رومانی صادراتی

نرخ بیل تراکتور رومانی صادراتی امروزه کارخانه های زیادی در زمینه تولید تراکتور رومانی صادراتی مشغول به کار هستند که علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور آن را به کشورهای اروپایی عرضه کنند و سود زیادی به دست آورند و در عرصه جهانی افتخار آفرین باشند تراکتور همدان یکی از محصولات صادراتی به کشور عراق است که سالانه تعداد زیادی آن به کشور عراق صادر می شود نرخ بیل تراکتور رومانی صادراتی بستگی به کیفیت و مرغوبیت و همچنین کارایی آن دارد هرچه که کارایی و کیفیت بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود و هرچه کیفیت پایینی داشته باشد ارزان تر می باشد. قیمت تراکتور سه جک نسبت به قیمت تراکتور رومانی ارزان تر می باشد این نوع تراکتور هم جزو محصولات صادراتی است و کشور ایران جز بهترین تولید کنندگان این محصول در جهان است و سالانه از این طریق سود زیادی به دست می آورد از طریق سایت های معتبر می توان علاوه بر خرید محصولات خود را هم تبلیغ کرد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داد. وجود این کارخانه ها باعث شده که جوانان زیادی در این زمینه مشغول به کار شوند و این امر به نوبه ی خود از میزان بیکاری در جامعه جلوگیری می کند و باعث تقویت پایه های اقتصاد و رونق اقتصادی کشور نیز می شود.

22 پاسخ

  1. من تا حال اسم تراکتور رومانی رو نشیده بودم فکر کردم تو کشور رومانی تولید می شه و شما وارد می کنید، دیدم تو ایران تولید می شه و تعجب کردم.

  2. سلام. میخواستم ازتون خرید کنم ،بی زحمت میشه بهم بگین چطور میتونم حضوری بیام ازتون بخرم ،ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام اقای سهیلی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  3. سلام و عرض ادب
    ببخشید این نوع بیل تراکتور مناسب هر نوع تراکتوری هستش؟و اینکه شما امکان خرید حضوری هم دارید که بتونیم از نزدیک ببینیم ؟
    و اینکه هزینه ها به چه صورته ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    1. سلام خانم قربانخانی
      برای دریافت پاسخ سوالاتتون و کسب اطلاعات بیشتر،فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما پاسخگوی شما باشند.

  4. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین بیل تراکتورها خریداری کردم وازخریدم خیلی راضی هستم پیشنهاد میکنم شماهم ازاین سایت ومحصول بیل تراکتور خریداری کنید

  5. سلام و عرض ادب و احترام
    ببخشید هزینه ی ارسال بیل تراکتور به جزیره ی کیش چقدر میشه ؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاس گزارم

  6. سلام.میتونم حضوری بیام برای خرید؟ و اینکه هزینه ارسال به شیراز حدودا چقدر میشه؟روی هر تراکتوری قابل نصب هست؟ و وزن بیل چقدر هست؟

  7. سلام. بیل تراکتور زنجیری بیش تر در ساختمان سازی برای کندن پی ساختمان ، کندن لوله های آب و گاز و همچنین در راه سازی برای صاف کردن جاده ها استفاده می شود بیشتر ساختمان ساز ها اقدام به خرید این نوع بیل زنجیری می کنند چرا که قابلیت های زیادی دارد .

  8. سلام، یکی از انواع بیل های تولید شده بیل تراکتور زنجیری است که بیشترین خریدار را دارد این بیل یکی بزرگ ترین و با کیفیت ترین نوع بیل های تولید شده می باشد که در برابر انواع ضربات مقاوم می باشد و همچنین وزن آن نیز زیاد می باشد و برای تولید آن بیشتر از آهن استفاده می شود .

  9. باسلام واقعا کار کردن با این وسایل جدید عالیه..بنظر من بیل هاتون بهترین بیل هستند..قیمت بیل جلو واسه تراکتوررومانی چنده..البته به همراه پمپ و لوازم..سپاس

  10. سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از سایت خوبتون و از مشاوران فعال و کاربلد که من در خرید همراهی کردن .عالی .موفق باشید

  11. تراکتورهاش کاربرد فراوانی دارد جنس ش ولوازم مناسب بایدباشد وقیمت مناسبیم دارد تا محصول پرفروش شود ودرآمدبالایی در محصول شون شود

  12. بیل تراکتور زنجیری بیش تر در ساختمان سازی برای کندن پی ساختمان ، کندن لوله های آب و گاز و همچنین در راه سازی برای صاف کردن جاده ها استفاده می شود بیشتر ساختمان ساز ها اقدام به خرید این نوع بیل زنجیری می کنند چرا که قابلیت های زیادی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید