بیل تراکتور شش سیلندر،‌ محصولی با ارزش بالا می باشد که بر اساس کیفیت‌و‌کمیت می تواند در‌گروه های مختلفی دسته بندی شود و قیمت آن می تواند بر اساس عوامل متفاوتی کم یا زیاد شود.در ادامه درباره بیل، تریلی و تیغه صاف کن تراکتور توضیح داده خواهد شد. خرید بیل تراکتور شش سیلندر از تهران

انواع مختلف بیل تراکتور برای خرید

انواع مختلف بیل تراکتور برای خرید تراکتور از جمله ماشین آلاتی است که به تنهایی کاربرد چندانی در‌صنعت کشاورزی، دامپروری و حتی راهسازی ندارد، اما وقتی ادوات دیگری به آن متصل شود، بسیار‌ پرکاربرد می گردد. بیل تراکتور یکی از پرکاربرد ترین ابزارآلات متصل شونده به تراکتور می باشد. گونه های متفاوت بیل جلو تراکتور می توانند موانع را از روی زمین از بین ببرند و حتی می توانند برای جابجایی مواد در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار بگیرند. در حالت کلی بیل های جلو تراکتور در ۲ مدل ساخته میشوند:
  1. بیل جلو تراکتور 3جک: این مدل بیل ها دارای3 جک هیدرولیکی هستند که درمقایسه با نمونه 4 جک آن از قدرت کمتری بهره می برند و معمولا برای کارهای سبک‌تری همچون دامپروری‌ مورد استفاده قرار خواهند‌ گرفت.
  2. بیل جلو تراکتور ۴ جک: این نمونه بیل ها از ۴ جک هیدرولیکی برخوردار می باشند که درمقایسه با نوع ۳ جک از قدرت و تعادل بیشتری بهره می برند، به همین دلیل بیشتر در امور کشاورزی و صنعتی‌ مورد‌استفاده قرار می گیرند.
تیغه صاف کن تراکتور: این ابزار برای صاف و یکدست کردن زمین ها در باغ ها و مراتع استفاده می شود که از جمله ابزارآلات پرکاربرد در صنعت کشاورزی محسوب می شود.

خرید ارزان قیمت تریلی تراکتوری در کشور

خرید ارزان قیمت تریلی تراکتوری در کشور عرضه و فروش انواع تریلی های تراکتور با قیمت مناسب به وسیله انواع مراکز معتبر در کشور ارائه می شود. انواع این تریلی های تراکتور توسط کارخانجاتی درکشور تولید شده و سپس از طریق نمایندگی های فروش در سراسر کشور به مردم عرضه خواهد شد.برای‌خرید تریلی های تراکتور در کشور‌ میتوانید از طریق روش های زیر اقدام‌ به خرید محصول‌ نمایید:
  • خرید به صورت عمده از بازار های فروش کالا‌ در کشور
  • خرید از دفاتر پخش به صورت مستقیم‌ و بدون‌ واسطه
  • خرید به صورت غیر حضوری و فقط از طریق تماس تلفنی
  • خرید و سفارش از کارخانجات تولید کننده کالا
انواع مدل های تریلی تراکتور:
  1. تریلی دوچرخ تراکتور: محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع تریلی به دلیل کوهستانی بودن اکثر مناطق کشاورزی در کشور
  2. تریلی شش چرخ سنگین تراکتور: تریلی شش چرخ تراکتور برای حمل باری های سنگین استفاده می شود، به همین‌ دلیل، در کشت و صنعت های بزرگ مورد‌ استفاده قرار می گیرد.
  3. تریلی ۴ چرخ تراکتور: اکثرا کشاورزان، سالهاست که از این نوع تریلی در کشور استفاده می کنند.
  4. تریلی حمل علوفه: این نوع از تریلی مناسی حمل و نقل علوفه و یونجه‌ می باشد.
اگر‌ به دنبال خرید بهترین نوع تریلی تراکتور در سطح کشور هستید، ابتدا تحقیقات لازم‌ را انجام داده و بهترین فروشنده‌ با مرغوب ترین کالا را پیدا کرده و در نهایت اقدام به خرید بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید