بیل جلو تراکتور کوچک از جمله تجهیزات و ادوات صنعتی و کشاورزی است که به راندمان بهتر کار کمک کرده و موجب سرعت بخشیدن به امور در پروژه های مختلف می شود. با خرید مستقیم و سفارش عمده بیل مکانیکی سانی می توان از قیمت ارزان تر آن بهره مند شد. در بازار ایران مدل های مختلفی از بیل تراکتوری وجود دارد که کارایی های مختلفی داشته و با توجه به مدل و کیفیت، دارای قیمت های متفاوتی هستند. بیل جلوی تراکتور در توان های متفاوتی تولید می شود و انتخاب آن بر عهده مشتری می باشد. قیمت عمده بیل جلو تراکتور کوچک در بازار ایران

درباره بیل جلو تراکتور بیشتر بدانید

درباره بیل جلو تراکتور بیشتر بدانید برای پرداختن به کار کشاورزی و یا دامپروری صنعتی که در حجم وسیع صورت می گیرد، بهره بردن از تجهیزات و ادوات مخصوص به پیشبرد سریع تر کار کمک بزرگی کرده و موجب کاهش هزینه کارگر در بلند مدت خواهد شد. یکی از ادوات صنعتی پرکاربرد، بیل جلوی تراکتور است. این قطعه اضافی را می توان هم به تراکتور و هم لودر متصل کرد. موارد مصرف بیل جلوی تراکتور به زمین زراعی محدود نشده و در صنایع راه سازی، دام پروری، ساختمان سازی و … هم مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب مدل مناسب از بیل تراکتوری، نیازمند آگاهی کامل از موارد کاربرد آن است. این نوع بیل ها در دو مدل ۳ جک و یا ۴ جک تولید می شوند. منظور این است که اتصالات بیل دارای ۳ یا ۴ جک هیدرولیکی بوده و هنگام بلند کردن سنگین ترین بار هم دارای تعادل مناسبی می باشد. استفاده از بیل ۴ جک به دلیل آنکه دو جک در هر طرف قرار گرفته، اولیت خواهد داشت. در انجام کارهای سنگین راه سازی ، کشاورزی یا صنایع مختلف، نوع ۴ کارایی بیشتری دارد. از آن‌ جایی که همواره اجسام سنگین با بیل جلوی تراکتور حمل می شوند، جنس آلیاژ ورقه بیل در بالا بردن کیفیت آن بسیار مهم خواهد بود. بیل با کیفیت نباید هیچ لقی در پین ها داشته و همچنین باید مقاومت آن در شرایط مختلف تقویت شده باشد. رنگی که بر روی بیل استفاده شده از جنس رنگ اپوکسی بوده و بر اثر سایش از بین نمی رود. ناخن های بیل از جنس فولاد مقاوم و ضد سایش انتخاب می شوند و بیل قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور را خواهد داشت.

فروشگاه عرضه بیل جلو تراکتور کوچک

فروشگاه عرضه بیل جلو تراکتور کوچک فروشگاه عرضه بیل جلو تراکتور کوچک، مدل های متنوعی از این محصول را در اختیار داشته که توسط شرکت های برتر و خوشنام در حوزه ساخت انواع تجهیزات و ادوات صنعتی، تولید شده اند. این نوع بیل جلو تراکتور دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر است و کیفیت آن به خوبی تضمین شده می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی و خرید مستقیم از فروشندگان اصلی، می توان بیل تراکتور را با قیمت ارزان تری دریافت کرد. قیمت عمده بیل های جلو تراکتوری ارزان تر از خریدهای جزئی و در تعداد محدود محاسبه شده و به مشتری فرصت می دهد تا در هزینه نهایی صرفه جویی خوبی به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید