تریلی تراکتوری یکی از ماشین آلاتی است که در کشاورزی معادن دامداری وکارخانه ها و…. استفاده میشود.که کاربرد آن حمل بار است. امروزه همه افراد به دنبال بهترین تریلی تراکتوری با کاربرد زیاد و مقاوم هستند و صنعت گران این حرفه تلاش میکنند که تریلی تراکتوری با کیفیت بالا و کارایی زیاد تولید کنند .که قیمت تریلی تراکتوری هم برای مردم مناسب باشد . تریلی تراکتوری انواع مختلفی دارد که از نظر سایز،نوع فلز ساخته شده ،بدنه ،رنگ ،ظرفیت بار ،وزن ،برند ،اندازه جک و طرز تخلیه با هم متفاوت است . تریلی تراکتوری امروزه کار هارا راحت تر کرده است . استفاده از این تریلی یک روش مکانیزه و مفید است. تریلی تراکتوری در بازار با نام های مختلفی شناخته میشود از جمله این نام های تریلی پشت تراکتوری،تریلی گلدونی ،تریلی تراکتوری سنگ معدن ،تریلی تراکتوری باغی است. اجزای سازنده یک تریلی تراکتوری شامل شاسی،غربیلک،فرمان، لاستیک ،بدنه ،جک برای بالا و پایین کردن تریلی، رینگ واکسل است . برخی از اجزای تریلی تراکتوری از خارج از ایران تهیه میشود .و در خود ایران انواع تریلی تراکتوری ساخته میشود . قیمت تریلی تراکتوری از نمایندگی

دسته بندی انواع تریلی تراکتور از نظر قیمت

دسته بندی انواع تریلی تراکتور از نظر قیمت تریلی تراکتوری انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد و مخصوص موقعیت مکانی است که از آن میخواهند استفاده کننداز نظر قیمت هر چیزی بستگی به کیفیت و سایز و اندازه و ..دارد هرچه کیفیت و دیگر خصوصیات بهتر باشد قیمت آن افزایش میابد و هرچه کیفیت کمتر باشد قیمت کاهش میابد . مثال : 1-تریلی تراکتوری دو چرخ :این نوع تریلی بیشتر در مناطق کوهستانی استفاده میشود و پر فروش ترین نوع تریلی است .وقیمت آن مناسب است .تریلی تراکتوری دو چرخ انواع مختلفی دارد مثل :تریلی تراکتوری سه سیلندر،تریلی تراکتوری ترک، تریلی دو چرخ طرح ماشین آلات،تریلی تراکتور ی باغی تریلی چهار تن صنعتی ترمز دار . 2-تریلی تراکتوری چهار چرخ :که کاربرد گسترده ای در اغلب صنایع دارد و از نظر قیمت کمی از قیمت دوچرخ بیشتر است .و انواع آن مثل تریلی تراکتوری چهار چرخ طرح ماشین آلات ،تریلی چهار چرخ طرح رومانی،تریلی کفی. 3-تریلی تراکتوری شش چرخ :که بیشتر برا حمل بار های سنگین استفاده میشود و خرید کمی دارد بیشتر در معادن از آن استفاده میشود و از نظر قیمت نسبتا قیمت بالای دارد . و این نوع تریلی انواع مختلفی دارد مثل :تریلی شش چرخ سنگین بار ،تریلر۸تن سه محور جفت جک .

قیمت بیل تراکتور شش سیلندر با کیفیت مناسب

قیمت بیل تراکتور شش سیلندر با کیفیت مناسب هر چیزی که کیفیت آن خوب باشد قیمت آن هم بیشتر است . مردم به دنبال ماشین آلات صنعتی با کیفیت هستند . بیل تراکتوری شش سیلندر با کیفیت مناسب حدود یک میلیارد نیم است . قیمت کلی بیل تراکتوری از یک میلیارد شروع میشود و هرچه کیفیت بهتر باشد قیمت هم افزایش میابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید