یکی از مراکز تولید تریلی تراکتور تبریز است که این تریلی تراکتور های به عنوان باربر باعث انجام جمع آوری آسان تر محصولات نسبت به زمانی که از این تریلی ها استفاده نمی شد و همچنین به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا امروزه به دیگر نقاط جهان نیز صادر می شود بدنه این تریلی ها دارای جنس درجه یک و عالی است که در ادامه در مورد کاربرد آن توضیحات بیشتری داده خواهد شد.
فروش عمده تریلی تراکتور تبریز

کاربرد تریلی تراکتور تبریز

کاربرد تریلی تراکتور تبریز این تریلی تراکتور ها دارای ابعاد مختلف و تحمل وزن متفاوت می باشند که معمولا از ۲ تن آغاز می شود و بالاتر می رود با کمک این تریلی تراکتور ها صنعت کشاورزی بسیار پیشرفت کرده و کمک شایانی به کشاورزان در هنگام برداشت محصول و حمل و نقل آسان تر آنها انجام داده است .

انواع تریلی تراکتور های تبریز بصورت دو نوع دارای دوچرخ و چهار چرخ است که دو چرخ  آن در قسمت انتهایی تریلی است و به تراکتور متصل می شود و چهار چرخ آن که در چرخ در عقب و دو چرخ دیگر در جلو دارد و طبیعتا حمل و نقل با آن بسیار آسان تر می شود . 

چرخ های این تریلی تراکتور ها از جنس لاستیک با کیفیت بسیار عالی است و امکان پنچر شدن آن ها کم است و بدنه مستحکم آن در برابر فشار و ضربه محکم مقاومت می کند همچنین بدنه ی آن بالا می رود که یک شیبی ایجاد می کند که در هنگام خالی کردن محصولات به کشاورزان کمک زیادی انجام می دهد .

تولید کننده تریلی تراکتور تبریز

تولید کننده تریلی تراکتور تبریز ما مفتخر هستیم که با تولید انواع تریلی تراکتور های پیشرفته و مطابق با تکنولوژی کشاورزی قادریم در راستای بهبود صنعت کشاورزی و کمک به کشاورزان غیور و زحمت کش گام های مهمی برداریم ،  بهترین محصولات با کیفیت درجه یک و قیمت های استثنایی و باور نکردنی با شرایط اقتصادی نوساناتی ایران سعی کردیم که قیمت ها را تا حد امکان ثابت نگهداریم .

شما برای آگاهی و دیدن عکس تریلی تراکتور ها و همچنین دریافت مشخصات اَعم از وزن و ابعاد و میزان حداکثری تحمل بار و قیمت های کم بهره و مرقوم به صرفه می توانید به آدرس سایت درج شده مراحعه فرمایید و در صورت تمایل به خرید با مشاوران ما تماس بگیرید و از کیفیت و جنس محصولات ما اطمینان خاطر حاصل نمایید امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است و پس از پرداخت مبلغ مورد نظر و ثبت سفارش در کمترین مدت زمان ممکن سفارش شما عزیزان که دارای ضمانت پس از خرید نیز هست به دست شما می رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید