بیل تراکتور مشهد که به فرانت لودر معروف است در واقع یکی از پرکاربرد ترین وسایل متصل شونده به تراکتور می باشد. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در صنعت کشاورزی، دامپروری و جاده سازی دارد.همان طور که می دانید یک تراکتور به تنهایی کاربرد زیادی ندارد و برای استفاده و کارایی بیشتر باید به ادوات دیگری متصل شود. بیل جلو تراکتوری ساخته شده توسط شرکت عرضه کننده رمانی در مشهد حاصل بیش از ده سال سابقه در تولید و طراحی انواع بیل های تراکتوری و رشد پله پله و رفع مشکلات آن ها می باشد و به همین دلیل است که امروزه این محصول سهم زیادی درفروش بازار ایران را دارد

مراکز عرضه بیل تراکتور رمانی در مشهد

مشخصات بیل تراکتور رمانی

مشخصات بیل تراکتور رمانی به دلیل تکنولوژی به کار گرفته شده در ساخت بیل تراکتوری رمانی امروزه سهم زیادی در فروش بازار ایران دارد و ما همچنان در راستای رشد و بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش این ادوات گام بر می داریم.این بیل ها در مدل های ۴ جک و ۳ جک اماده عرضه است. مدل 4 جک برای کشاورزی و صنعتی استفاده می شود.بیل ۴ جک پرکاربرد ترین نوع بیل جلو می باشد. وجود ۴ جک هیدرولیکی دو طرفه و دو فشاره با کیفیت بالا که توسط خود شرکت تولید گردیده است، باعث تعادل بیل در هنگام بارگیری می شود که همانند لودر مکانیکی عمل می کند.

برخی از مزایای بیل جلو تراکتوری ۴ جک دقایق عبارتند از:رسیدن به ارتفاع حداکثری یعنی تا 4 متر،قابلیت باز و بسته شدن سریع توسط یک نفر و در چند دقیقه،دارای دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل که کار با آن را بسیار آسان می کند.استفاده از آلیاژ با کیفیت و شناسنامه دار و مطابق با استاندارد های روز دنیااست. این محصول را پرفروش کرده است.
این بیل تراکتور قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور ها اعم از تمام مدل های مسی فرگوسن، نیوهلند، رومانی و …می باشد.
برخی از مزایای بیل جلو ۳ جک رومانی عبارتند از:ساخته شده از بهترین مواد اولیه روز دنیا، استفاده از رنگ اپوکسی چند لایه در بیل تراکتور رمانی از مزایای برتر این بیل ها است. قابلیت نصب سریع و آسان و سبکی وزن در عین استحکام بالا می باشد.

فروشنده انواع بیل تراکتور در مشهد

فروشنده انواع بیل تراکتور در مشهد

شرکت ماشین سازی با داشتن نصاب های متخصص و با تجربه بالا آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. لازم بذکر است که این بیل ها به راحتی و در کمتر از یک ساعت نصب و پس از تست آماده تحویل می شوند. همچنین تمام وسایل و ابزارآلات مورد نیاز توسط خود شرکت تامین می شود. باتوجه به شرایط اقتصادی امروزه و در جهت آسانی و راحتی در امر خرید این محصول، شرکت ماشین سازی رومانی با همکاری شرکت مشهد اقدام به ارائه تسهیلات خرید انواع بیل تراکتوری نموده است.برای خرید این محصول فقط کافی است با شماره های مرکز فروش ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید