بیل لودری عقب تراکتور وسیله ای است که پشت تراکتور وصل می شود جهت انجام گود برداری زمین و کارهایی از قبیل آن. 

شرکت های ماشین سازی در ایران در تولید و ساخت بیل لودری و بیل عقب تراکتور در مدل ها و اندازه های متفاوت با نهایت کیفیت و حداقل کارایی و با ویژگی های ویژه وجود دارد.

لودر یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین آلات ساختمانی و عمرانی است.

فروش ویژه بیل لودری عقب تراکتور

مشخصات فنی بیل لودری عقب تراکتور

مشخصات فنی بیل لودری عقب تراکتوررانندگی با تراکتور کلید قوی ماشین های کشاورزی می باشد.بدون داشتن مهارت و آموزش خوب نمی توان از ماشین های کشاورزی و تراکتور استفاده کرد. برای استفاده از تراکتور و بیل لودری عقب آن  داشتن دانش فنی و نحوه ی هدایت و کنترل تراکتور ضروری می باشد .

لودر برای بسیاری از کارها مانند حفاری زیرزمین ها ، پرکردن چاه و خندق ها ، بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی و… انجام می شود.

، بیل لودری عقب تراکتور مشخصاتی مانند عمق حفاری و جک های هیدرولیک ، ظرفیت حمل بار ، ارتفاع پین بوم ، عرض باکت ، حداکثر عمق حفاری ، حداکثر ارتفاع کاری ، حداکثر ارتفاع بارگیری و…..را دارند.

اما نقش جک ها در این نوع بیل بسیار کار آمد است بیل لودری عقب تراکتور با استفاده از یازده جک هیدرولیک باعث سهولت و آسانی در کارها می شود.

این جک ها توسط سه دسته به طور کامل کنترل می شود. اما وجود قرقره که در آن تعبیه شده است باعث می شود انحرافات را کنترل و از خراب شدن جک جلوگیری کند و نیز در دقت و حداقل کارایی جک کمک بسزایی دارد.

جک ها هم به جک پایه اصلی ، جک تثبیت کننده ، جک بوم ، جک فرمان ، جک استیک ، جک باکت تقسیم بندی می شوند که هرکدام کار منحصر به فرد خود را داراست.

این بیل لودر به دلیل عملکرد درست و انعطاف پذیری آن با کمک تغییر جام میتواند بسیاری از کارها را انجام دهد و از دغدغه های انسان کاسته شود.

یکی از مزایای خوب این بیل های لودری نصب آسان آن است به طوری که می توان کمتر از یک ساعت نصب و راه اندازی کرد و تحویل مشتری داد همچنین تمام وسایل مورد نیاز در صورت خراب شدن یا… می توان با دسترسی آسان و خدمات پس از فروش، دغدغه ی مشتریان به حداقل برسد.

قیمت عمده بیل لودری عقب تراکتور

قیمت عمده بیل لودری عقب تراکتورقیمت تراکتور بیل فرگوسن و بیل لودری بستگی به فاکتورهایی از قبیل مدل ،وضعیت موتور ، حجم ، ارتفاع بارگیری و… دارد.

برای خرید تراکتور بیل عقب و بیل فرگوسن میتوان به کارخانه های تولید و نمایشگاه فروش مراجعه کرد.

البته امروزه شرکت های ایرانی مثل شرکت اراک بیل های لودری تراکتور را با هر ابعادی که مشتری بخواهد سفارش می دهد و تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید