با توجه به گسترش ارتباطات اینترنتی بیشتر تجارت های بین المللی از طریق اینترنت انجام می شود. می توانیم برای صادرات بیل جلوی لودری از طریق اینترنت اقدام کنیم.

صادرات مرغوب ترین بیل جلوی لودری

مشخصات فنی بیل جلوی لودری

مشخصات فنی بیل جلوی لودریبیل جل. تراکتو با فرانت لودر در واقع یکی از پر کاربردترین ادوات متصل شونده به تراکتور باکهو لودر می باشد. این دستگاه کارایی بسیار زیادی در صنایع کشاورزی، دامپروری، راهسازی دارد. همان طور که می دانید یک تراکتور به خودی خود کاربرد زیادی ندارند و برای استفاده از متعلقات دیگری به متصل گردد. برخی از مشخصات فنی این ماشین را می توان به شرح زیر خلاصه نمود. این دستگاه دارای نیروی محرکه با توان 75 تا 150 اسب بخار، دنده اتوماتیک و دنده معمولی، پمپ هیدرولیکی منصوب بر سر میل لنگ یا گیر بکس تراکتور، شیر هیدولیکی مکانیکی یا برقی.

انواع بیل لودری بر اساس کیفیت آن تقسیم بندی می شوند. سیستم هیدرولیکی این ماشین برای تمام اجزای این ماشین می تواند داری یک یا دو پمپ باشد. در صورت استفاده از سیستم یک پمپ، شدت جریان ایجاد شده برای بیل مکانیکی در حدود 160 لیتر در دقیقه و فشار ایجاد شده برای بیل مکانیکی در حدود 250 بار و برای لودر در حدود 220 بار می باشد. در سیستم های که دارای دو پمپ هستند اگر سیستم باز کار کند پمپ ها یه صورت اولیه و ثانویه دارای جریان به ترتیب 81 و 72 لیتر در دقیقه می باشند. ولی در سیستم بسته یک پمپ کار می کند و جریان روغن،162 لیتر در دقیقه می باشد. ظرفیت جام بیل مکانیکی. 0/08 متر مکعب و حداکثر 0/5 متر مکعب می باشد و ظرفیت لودر تا 1/15 لیتر مکعب می باشد. 


تولید بیل جلوی لودری با کیفیت مناسب در کشور

تولید بیل جلوی لودری با کیفیت مناسب در کشوربیل جلو لودری تراکتور یکی از بهترین انواع بیل لودر در ایران و جهان محسوب می شود. و روزانه تعداد زیادی از این نوع بیل ها با کیفیت در کشور تولید می شود. و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه زیادی در کشور در حال تولید انواع بیل لودر و تراکتور در حال فعالیت هستند. قیمت بیل لودر بر اساس کیفیت آن تعیین می شود. برند سازی و کیفیت بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. بیشتر خرید فروش ها از طریق اینترنت به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خریدار می تواند با کیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار پایین خریداری کند. خرید اینترنتی برای خریدار بسیار سود آور می باشد به همین دلیل مورد استقبال تمام افراد قرار گرفته است. خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، جلوگیری ترافیک و الودگی هوا و… را دارا می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید