صادرات تریلی پشت تراکتور به کشورهای های همسایه و کشورهای قاره آسیا و دیگر قاره ها سبب ورود سود بسیاری به کشور شده است،و همین موجب شده تا تولید کنندگان ابزارالات کشاورزی در کشور برای کسب سود بیشتر دست به تولید تریلی پشت تراکتور بزنند تا با صادرات آن به کشور های دیگر سود بیشتری به دست بیاورند‌.تریلی پشت تراکتور یکی از محصولات کارآمدی است که به تراکتور وصل می‌شود و به حمل و نقل اجسام کمک بسیاری می‌کند،تریلی پشت تراکتور را می‌توان به تراکتور متصل کرد و به کمک آن به راحتی مقدار بسیار زیادی از محصولات و ابزارالات را حمل کرد و توان بالای تراکتور در حمل مقدار زیاد بار نیز دخیل است. صادرات تریلی پشت تراکتور

گام به گام صادرات تریلی پشت تراکتور

گام به گام صادرات تریلی پشت تراکتور ابتدا بنا بر درخواست متقاضی کارت بازرگانی برای۱تا۵ سال صادر می شود که باید به تایید وزارت بازرگانی برسد. صادرات از عوارض و حقوق گمرکی و سود بازرگانی معاف است.شرابط کالایی که صادر می‌شود ممکن است مجاز،مشروط یا غیر ممکن باشد. در صورت داشتن شرایط کالا به کمرگ معرفی می‌شود و این معرفی ممکن است به دو صورت انجام شود، یا وسیله به کمرگ فرستاده شود و یا مسئولین گمرک در انبارها حضور یابند.سپس مشخصات محصول اعم از وزن و نوع کالا و مقدار آن با جزئیات روی بسته بندی آن نوشته شده و به گمرک تحویل داده می‌شود.سپس اسناد و مدارکی تحویل گمرک داده می‌شود که اگر ایراد یا نقص داشته باشند روند صادرات را کند می‌کند.پس از بررسی مدارک گواهی بازرسی صادر می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به کالا نوشته می‌شود.سپس گواهی مبدا تنظیم می‌شود که در آن اطلاعات مربوط مشخصات فرستنده،مشخصات گیرنده،کشور مبدا،مشخصات محموله،مشخصات کالا،محلی برای مهر و امضا اتاق بازرگانی درج می‌شود.سپس کالا مجددا به گمرک صادر می‌شود،و با تنظیم اظهارنامه صادراتی کالا اظهار می‌شود و پس از بررسی، اجازه صدور پروانه صادرات کالا داده می‌شود.تا به کشور مبدا از طریق راههای زمینی دریایی هوایی و‌‌‌…صادر شود.

صادرات بیل مکانیکی تراکتور رومانی به کشورهای همسایه

صادرات بیل مکانیکی تراکتور رومانی به کشورهای همسایه بیل مکانیکی یکی از ابزار مهم است که امروزه‌ استفاده بسیار فراوانی دارد.و بیل مکانیکی تراکتور رومانی از با کیفیت ترین بیل مکانیکی ها است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.و صادرات آن از بزرگترین صادرات ها در ایران به شمار می آید.این بیل مکانیکی ها دارای دو ویژگی می باشند: ۱)کیفیت آن که به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت و تولید آن است. ۲)مقاومت آن که به دلیل به کار بردن انواع فلزات درجه یک و مستحکم در آن است،که دربرابر ضربه و اجسام محکم و سنگین مقاوم است. همین ویژگی ها موجب شده تا طرفدار بسیاری داشته باشند و صادرات آن سبب ورود سود بسیاری به کشور شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید